Juuni keskel tähistas Addinol Saksamaal Leipzigis oma 80. sünnipäeva kahepäevase konverentsiga, millest võtsid osa partnerid Hiinast, Indiast, Iraanist, Brasiiliast, Vietnamist ja loomulikult Euroopast koos Addinol Eesti Ida-Euroopa meeskonnaga.
Konverentsi esimese päeva ettekanded rääkisid Addinoli arengutest maailmas. „Addinoli aina kasvava ülemaailmse edu tagavad ühest küljest suurepärase kvaliteediga tooted, teisest küljest tehniliselt tugev ja kompetentne meeskond,“ lausus Addinol Lube Oil OÜ ärijuht Tiina Suija.
Addinol Kesk-Euroopa tegevjuht Zbynek Vlna rõhutas oma ettekandes müügimeeskonna pideva koolitamise ja treenimise tähtsust. Alexy George Indiast pidas seevastu aga tähtsaks teguriks koostööd masinatootjatega ning Bert Schenk Hollandist tutvustas tööstustransmissiooni- ja laevandusõlide müügi arenguid. Iraani partner Abdolreza Yazdi ettekande teemaks oli „1001 edulugu Iraanist“, kus ta rõhutas samuti hariduse ja teadmiste tähtsust määrdeainete müügis.
„Iraani tööstuses on prioriteetsed valdkonnad tuuleenergia, kiletootmismasinad ja tekstiilitööstus, autonduses on koostööpartneriteks BMW, Mercedes Benz, Toyota, MAN, Lexus, Honda, Mazda, Alfa Romeo jt,“ märkis Suija.
Väga huvitava ettekandega esines Addinoli konverentsil maailma suurimate lisanditootjate hulka kuuluv Afton Chemicals Corporation’i esindaja Inglismaalt, rääkides automootoriõlidest ja nende vastavusest mootoritootjate nõuetele. „Ta kummutas üldlevinud arvamuse, et automootoriõlid on kõik üsna sarnased, et kui mootoritootja heakskiit olemas, siis pole vahet, millise brändi õli ostad. Kuid kui teemasse süveneda, tuleb välja, et esmapilgul samadele tootjate nõuetele vastavad mootoriõlid on tegelikult väga erinevad.“
Afton’i esidaja tõi selgelt graafikutel välja, kui palju on Addinoli mootoriõlides nii-öelda reservi, ehk kui palju ületavad Addinoli mootoriõlid mootoritootjate nõudeid. Suurepärase näitena tõi ta välja Addinoli uue põlvkonna kõrge jõudlusega täissünteetiline mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE diiselmootoritele, mis tagab suurepärase kaitse kulumise, oksüdeerumise ja korrosiooni vastu ning pakub oma klassi parimat puhtust kolbidele. Kõige selle juures näitab see Addinoli õli eriti madalat õlikulu vastavalt Euroopa mootoritootjate testide tulemustele.
Graafik näitab, kuidas testid tõestavad Addinoli mootoriõli Extra Truck MD 1049 LE mootoritootjate nõuete ületamist ja reservide ulatust.
Teine konverentsi päev oli organiseeritud väiksemates gruppides töötubadena, kus põhiliselt arutelude ja vestluste käigus võrreldi Addinoli tooteid konkurentide omadega ning toodi välja Addinoli toodete eelised, mis tähendavad kliendile olulisi efektiivsuse tõstmise võimalusi, nagu näiteks väiksem määrdeaine kulu, pikemad õlivahetusvälbad, puhtam mootor, energia kokkuhoid, väiksemad hoolduskulud jne.
Pärastlõunal korraldati partneritele tehase külastamine Leuna keemiatööstuspargis, kus igaüks võis oma silmaga veenduda, kui täpne ja range on tootmisel kvaliteedikontroll. „Kuna müügid kasvavad, siis loomulikult vaadati üle ka käimasolevad juurdeehitused,“ rääkis Tiina Suija, kelle sõnul on tehasel ka piisavalt reservmaad, kuhu nõudluse kasvades tootmist veelgi laiendada. „Addinoli partnerid võivad seega kindlad olla, et ka tulevikus suudab tootja garanteerida sama lühikesed tarnetähtajad nagu praegu. Ka see on kvaliteedi kõrval tähtis konkurentsieelis,“ kinnitas Suija.
Addinoli Ida-Euroopa meeskonnaga oli kaasas ka hiljuti liitunud uus Eesti kliendi esindaja, kelle sõnul kaldusid ka nemad siiani arvama, et erinevate brändide õlidel pole erilist vahet. Kuid pärast konverentsi nõustus ta, et vahe on siiski olemas ja seda on võimalik iga kell kontrollida ja tõestada.
Kokkuvõtteks võib öelda, et neli koos veedetud päeva tugevdasid kõigis ühtse ülemaailmse Addinoli meeskonna tunnet ja teadmist, et vastastikune kogemustevahetus müügitöös on hädavajalik.