Kaido Kööp õpetab siin ise pidurivedeliku vahetust.
Kõigepealt ime peasilindri reservuaar vanast pidurivedelikust tühjaks ja vala uut täis. Vajadusel eemalda autolt rattad.
Seejärel tuleb hakata pidureid ühe ratta kaupa õhutama. Abiline vajutab piduripedaali ja jätab pedaali surve alla (võib paar korda pumbata ka) sina päästad pidurisilindrinipli lahti ja vana õli paiskub välja, uus jookseb torudesse ja nippel kinni. Senikaua hoidis sõber pedaali surve all. Oluline on, et pedaali ei lasta ülesse enne, kui nipple suletud, muidu imetakse nipli kaudu süsteemi õhku ja pidurid ei hakka tööle (pedal jääb vetruma). Nüüd võib protseduuri korrata, kuni niplist hakkab uut, puhast ja ilusat vedelikku tulema.
Vahepeal kontrollida, et reservuaar tühjaks ei saa.
Sama toimingut teostada ülejäänud 3 ratta juures.
Tähtis on alustada kaugemast rattast (parem tagumine, mõnel autol ka vasak tagumine sõltuvalt nt. peasilindri asukohast) ja liikuda peasilindrile lähemale.
Soovitan ka määrida ja puhastada suporteid, et ei tekiks kinni kiilumisi. Kui seda teha, siis tuleb jälgida, et määrdeaine ei sattuks piduriklotsidele ja ketastele.