Kliendid eelistavad üha enam määrdeaineid, mis säästavad aega ja raha

 

Saksa määrdeainetootja Addinol tütarfirma Eestis Addinol Lube Oil OÜ, kelle majandusaasta algas mullu 1. oktoobril, annab teada, et on 1. kvartalis oma käivet kasvatanud 14% võrreldes möödunud aasta sama ajaga. Klientidele lisandväärtust pakkuvad fookustooted kasvasid ligi 30%.

ADDINOL Lube Oil OÜ ärijuht Tiina Suija lausub: “Meie pikaajaline arengustrateegia peab paika – jõuda fookustoodetega 50%-ni kogukäibest.  Praeguse seisuga moodustavad klientidele lisandväärtust pakkuvad fookustooted ligi 28% käibest, viis aastat tagasi oli see 12%, seega areng on märgatav.”

 

Fookustooted on uued ja innovaatilised määrdeained, mis võimaldavad kliendil läbi reaalsete tulemuste tunda ja näha meie toodete poolt loodavat lisandväärtust kliendi majandustegevusele kas siis läbi kütuse kokkuhoiu, läbi pikendatud õlivahetusintervallide, läbi tagavaraosade kokkuhoiu, avariiolukordade vältimise või tänu masinate pikemale elueale.

 

“Kasvavad ka tavatoodete müügid, mis samuti pakuvad klientide masinatele paremat kaitset võrreldes konkurentide toodetega ja võimaldavad seeläbi lõppkokkuvõttes säästa kliendi raha ja aega, “ lisab Suija.

 

Tiina Suija Addinoli loas

Addinol Lube Oil müüb Addinoli määrdeained Eestis ning oma tütarfirmade, filiaalide ja diilerite kaudu Venemaal, Lätis, Leedus, Ukrainas, Valgevenes, Bulgaarias ja Moldovas.