«

»

apr. 23 2018

ADDINOLi tegevjuht: meie eesmärk on kliendi kulusid kokku hoida!

Kogu eelmise majandusaasta jooksul kasvas ADDINOL Ida-Euroopa grupi käive 4%, tänavuse majandusaasta esimese kuue kuu jooksul on käive kasvanud 11%. Kõige jõulisemalt on kasvanud fookustoodete müük ning turgude lõikes on suurimad kasvajad Venemaa, Valgevene ja Eesti.

Tiina Suija„Kasvunumbrite taga on järjepidev töö ja pikaajaliste eesmärkide realiseerumine,“ tõdes ADDINOL Lube Oil OÜ ärijuht Tiina Suija. Tema sõnul on ADDINOLi emafirma eesmärk Saksamaal toota kõrge lisandväärtusega tooteid, et läbi klientide määrdemajanduse nõustamise vähendada õli- ja energiakulusid, pikendada masinate tööiga, vähendada tööseisakuid ja hoida kokku kliendi kulusid.

Fookustoodete ehk klientidele lisandväärtust pakkuvate tootegruppide käive kasvas 2017/2018. majandusaasta 1. poolaastal 13%. Suurimad juurdekasvud olid toiduainetetööstuses ja gaasimootorite sektoris Leedus, Ukrainas, Valgevenes ja Venemaal. Tavatoodete müük suurenes tänavu kuue kuu jooksul 10% ning suurimat kasvu näitasid siin Venemaa, Eesti ja Valgevene turud.

Lisaks toodete kõrgele ja stabiilsele kvaliteedile pöörab ADDINOLi Ida-Euroopa keskus Eestis väga suurt rõhku inimeste koolitamisele ja määrdeainetealasele väljaõppele, et olla kompetentne ja professionaalne partner oma klientidele kogu Ida-Euroopas.

„Meie kliendid hindavad toodete kvaliteeti, kvaliteedi stabiilsust, kokkuhoidu, mida saab saavutada läbi õli, samuti kompetentset nõustamist, teenindust ja kiiret logistikat,“ lisas Suija.

25 aastat Saksa kvaliteeti

Mullu 25. tegutsemisaastat tähistanud ADDINOL Lube Oil OÜ on ainus õlifirma Eestis, kes on otsene tootja esindaja, mitte vahendaja ega diiler. „See tagab klientidele kiired tarned, professionaalse tehnilise nõustamise ja mis peamine – alati kindla ja stabiilse määrdeainete kvaliteedi,“ kinnitab ettevõtet veerand sajandit juhtinud Tiina Suija.

„Kui ADDINOLi toodang valmib ainult Saksamaal ühes tehases range kvaliteedikontrolli all, siis konkureerivatel brändidel võivad  tootmiskohad olla nii Venemaal, Türgis, aga ka Hollandis või mujal maailmas, mis toob endaga kaasa toodete kõikuva kvaliteedi. See võib aga omakorda tuua kahju masinapargile,“ hoiatab Suija.